Zamknięcie forum femdom24.pl

Nie jest żadną tajemnicą jak bardzo byłam związana z tym miejscem. Odkryłam je dosyć przypadkowo, bo dzięki wzmiance na FetLife. Początkowo na „fedmom24.pl” zajrzałam raz i drugi, ale szybko zapomniałam o portalu. Dopiero kilka tygodni później zdecydowałam się zarejestrować i poczytać. No i tak wsiąkałam! Z miejsca urzekł mnie fakt że ktoś o to miejsce dba. Dba o merytoryczny i kulturalny poziom wypowiedzi, o brak rażących błędów w pisowni i co najważniejsze – pilnuje żeby nie było tak wszędobylskiego chamstwa i nachalności znanego z innych klimatyczno-erotycznych miejsc. Szybko się na forum zadomowiałam to i je czytałam od deski do deski. Zajęło mi to ponad rok! Oczywiście w międzyczasie pisałam posty, wypowiadałam się w różnistych wątkach, a czasem nawet zakładałam swoje. Nie raz ostro dyskutowałam w poszczególnych wątkach, „niezdrowo” się przy tym emocjonując. Były też okresy przerwy, kiedy tygodniami na forum nie zaglądałam. Ot i tak zleciały mi dwa i pól roku bytność na „femdom24”. Czy był to czas stracony?

Oczywiście uważam że nie:) To dzięki forum odkryłam jedną ze swoich wielkich miłości, czyli pisanie! Klecąc kolejne posty na forum wpadłam na pomysł że fajnie byłoby pisać dłuższe teksty i publikować je w swoim prywatnym zakątku internetu.

Mam też przekonanie, boleśnie graniczące z pewnością że gdyby nie forum i to czego się dzięki niemu nauczyłam (a nie zawsze była to łatwa nauka, o nie!) to w tej chwili byłabym kompletnie inną dominująca kobietą z kompletnie innym klimatem w duszy. Jakim dokładnie to nie wiem, na pewno byłabym mniej świadoma. Jestem też pewna że forum, a raczej jego użytkownicy i ich wypowiedzi, przemyślanina, refleksje skróciły i ułatwiły mi drogę przy wyciąganiu własnych wniosków i wcielaniu ich w życie. Często powtarzam że czas to rzecz najcenniejsza – zatem chapeau bas!

Pozostając przy temacie użytkowników forum to niezmiernie się ciesze z poznania niektórych osób i ich poglądów na życie. Na pewno też w jakiś sposób będzie mi brakować rozmów na forumowym czacie i dysput w wątkach. To właśnie tak pozytywnie aktywne osoby, tworzyły forum i wpłynęły znacząco na jego jakości i odbiór klimatu.

Niemniej forum jest zamykane – osobiście pochwalam tą decyzje. Od kilku miesięcy od kuchni miałam możliwość obserwować swoisty upadek „femdom24” i walkę o to żeby mimo wszystko forum trwało. Taka walka jest meczącą jeżeli nie daje jakichkolwiek efektów, więc czasami trzeba odpuścić. Nie samym internetem człowiek żyje, a nic nie trwa wiecznie, nieprawdaż?

 

http___signatures.mylivesignature.com_54494_111_7760244C162D7E612F29373FD68E0ECA

One thought on “Zamknięcie forum femdom24.pl

  1. Tak Pani Mabh ☺ bardzo ładnie napisane podsumowanie forum. Domyślam się że musiało być to wspaniałe zagłębie wiedzy w klimacie Femdom. Ubolewam że nie miałem przyjemności czerpania wiedzy gdyż jako osoba raczkujaca w tym temacie mógłbym odnaleźć odpowiedzi na kilka nurtujących mnie pytań ☺.

    Pozdrawiam ☺

    Lubię to

Skomentuj

